۰

We believe that you deserve the best and we create the best for you, so experience the quality and beauty with Cheebal.

روتختی دونفره- روتختی تکنفره - روتختی عروس - روتختی بوهو

​​​​​​گروه تولیدی روتختی چیبال

راهنمای خرید سرویس روتختی چیبال

 

 

 

اگر قصد خرید روتختی دارید دست نگه دارید و حتما این نوشته را تا به انتها بخوانید. این نوشته با توجه به تجربیات صدها مشتری تهیه شده است و حاوی اشتباهات رایجی است که اکثر افراد هنگام خرید روتختی مرتکب می شوند

در صورتیکه نکات ذکر شده در این نوشته را به دقت بخوانید و رعایت نمائید به شما قول می دهم به یک کارشناس در خرید روتختی تبدیل شوید .

1- چه زمانی اقدام به خرید روتختی نمایم ؟

اگر درحال تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید و یا و درحال خرید جهیزیه هستید بهتر است بعد از انتخاب تمامی وسایل اتاق خواب و چیدمان آن به سراغ انتخاب روتختی بروید. در واقع روتختی تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب شماست و صد البته تأثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد .

2- در نظر گرفتن سایز تختخواب

نکته مهمی که در اکثر موارد مورد توجه قرار نمی گیرد سایز تختخواب است . بهتر است به این نکته در هنگام سفارش سرویس خواب و قبل از خرید روتختی توجه کنید.مسلماً یک اندازه از تختخواب برای همه ی افراد، مناسب نیست. افراد با توجه به نوع کاربرد، فضای اتاق و جثه ی خود، باید اندازه ی تختخواب خود را مشخص کنند. 

سایز تختخواب های معمولی عبارتند از:

طول (cm)عرض (cm)

نام تختخواب

14060تخت کودک
20090تخت یک نفره
200140تخت دوقلو
200160تخت کویین (QUEEN)
200180تخت کینگ (King)
200200تخت سوپر کینگ (Super King)

 

3- یک لحاف بزرگ !!!

روتختی دو نفره و یک نفره دارای اندازه های استانداردی است . بسیار مشاهده می شود که افراد با مشاهده عکس های کاتالوگ روتختی ها، تقاضای لحاف روتختی بزرگ تری نسبت به استاندارد را دارند که معمولاً تا زمین برسد . توجه داشته باشید لحاف روتختی به عنوان یک روانداز استفاده می شود ، بنابراین لزومی ندارد شما لحاف بزرگی انتخاب کنید چرا که یک لحاف بزرگ تر علاوه بر اینکه هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کند چندان قابل استفاده نیز نخواهد بود .

4- رنگ و طرح مناسب

می توانید در انتخاب رنگ روتختی از رنگ های مکمل یا رنگ متضاد استفاده کنید . این موضوع به سلیقه شخصی شما برمی گردد اما انتخاب صحیح رنگ ، اتاق خواب شما را زیباتر می کند . موضوع طرح روتختی نیز مانند رنگ آن کاملاً سلیقه ای است .

تنها نکته مهم آن است که هدف از انتخاب یک روتختی مناسب احساس آرامشی است که شما می بایست در هنگام خواب داشته باشید . بنابراین اگر اتاق خواب شلوغی دارید سعی کنید با استفاده از طرح های ساده تر از شلوغی آن بکاهید .

5- چه جنس پارچه ای بهتر است ؟

استفاده از روتختی فانتزی و تزیینی عموماً در بین عروس خانم ها به چشم می خورد . توجه داشته باشید روتختی که از تور و پارچه ساتن تهیه می شود ، برای استفاده عمومی به هیچ وجه مناسب نیست و علاوه بر آن شما می بایست یک روتختی راحت نیز برای تخت خود انتخاب نمائید .

جنس روتختی های  گروه صنعتی چیبال مخمل ابریشم بسیار لطیف و نخ پنبه است که در صورت گرفتن هرگونه لک در قسمت مخمل سرویس قابل پاک شدن با  استفاده از دستمال و سفیدکننده می باشد ، که این خود در ماندگاری طولانی سرویس روتختی شما بسیار قابل اهمیت است . ناگفته نماند که جنس زیر لحاف و ملحفه تخت و روبالشی های کمکی از جنس نخ پنبه هستند .علاوه بر اینکه پارچه های نخی به سادگی قابل شستشو هستند ، ایجاد حساسیت نیز نمی نمایند . همچنین ایجاد الکتریسته ساکن نمی کنند و موجب ایجاد حس گر گرفتگی و عرق کردن در هنگام خواب نمی شود .

6- بحث کلیدی کیفیت

ضرب المثل قدیمی هر چقدر پول بدی آش می خوری تعبیر درستی از میزان وابستگی کیفیت یک محصول با قیمت آن است . امروزه به دلیل استقبال و فراگیر شدن تب استفاده از روتختی شاهد فروش روتختی های بی کیفیت و ارزان زیادی هستیم .

7- چطور بفهمم روتختی باکیفیتی را انتخاب نموده ام ؟!!

همان طور که در بالا ذکر شد قیمت یک سرویس روتختی به جنس پارچه و الیاف آن بستگی مستقیم دارد . استفاده از الیاف گرماژ بالا و الیاف موسوم به الیاف توپی که الیاف با کیفیت تولید کشور کره محسوب می شود باعث افزایش کیفیت سرویس روتختی شما خواهد بود . بهترین نوع الیاف همان الیاف توپی است . این الیاف علاوه بر سبکی و نرمی در شستشو به زودی خراب نمی شوند . لحاف تولید شده با این الیاف علاوه بر اینکه سبک و گرم هستند قابل شستشو به دفعات مکرر نیز هستند و در نتیجه شستشو و استفاده مداوم ، لحاف پف خود را از دست نمی دهد .

 روتختی های با کیفیت از پارچه های  یک تهیه می شوند . شما با لمس کردن پارچه و میزان لطافت آن و همچنین رنگ و طرح پارچه و مطابقت آن با عکس های محصول می توانید به کیفیت پارچه روتختی پی ببرید .
با یک حساب ساده و در نظر گرفتن قیمت پارچه در بازار می توان حدس بزنید روتختی که به قیمت بسیار ارزان فروخته می شود نباید پارچه و الیافی مناسبی داشته باشد . پس کیفیت را فدای ارزان بودن نکنید .

4 نکته کلیدی در رابطه با کیفیت روتختی

1- همیشه به یاد داشته باشید هیچ ارزونی بی دلیل نیست . بنابراین وقتی پیشنهادهای ارزان می شنوید شک کنید .
2- جنس پارچه استفاده شده در روتختی و جنس الیاف استفاده شده در لحاف روتختی بر قیمت آن تأثیر زیادی دارد . مطمئنا وقتی کالایی ارزان فروخته می شود پارچه و الیاف نامرغوبی در تهیه آن استفاده شده است .
3- استفاده از الیاف بازیافتی و پارچه چینی درجه دو و سه باعث افت شدید قیمت می شود این روتختی ها مهمان چند ماهه ای می توانند برای اتاق خواب شما باشند بنابراین اگر قصد دارید پول تان را دور بریزید حتما روتختی ارزان بخرید .
4- با شنیدن نام روتختی ترک وسوسه نشوید . برندهای ترک دارای نام های تجاری معتبری هستند و اگر برند مطرح و با سابقه ای باشد مطمئنا با جستجو در اینترنت اطلاعات برند را خواهید دید بنابراین تنها به صرف اسم روتختی ترک اقدام به خرید نکنید .

8- چه مقدار برای خرید روتختی هزینه کنم ؟

قطعا بودجه شما تأثیر بسزایی در تصمیم گیری شما خواهد داشت . اما اگر قصد خرید یک روتختی ارزان را دارید توصیه می کنم این کار را انجام ندهید چرا که پول خود را دور ریخته اید و بعد از مدت کوتاهی از استفاده متوجه این موضوع خواهید شد . کمی بیشتر هزینه کنید اما مطمئن باشید کالایی که می خرید کیفیت مطلوب را دارد و مجبور نخواهید شد خیلی زود مجددا برای خرید روتختی هزینه کنید .

9-شستشوی روتختی

برای شستشوی بهتر و حفظ کیفیت روتختی حتماً به دستور شستشوی همراه با محصول دقت نمائید. در صورتی که امکان شستشوی محصول در خانه وجود دارد حتما این نکات را در هنگام شستشو رعایت فرمائید تا کیفیت روتختی شما حفظ شود.
1- از شستشوی محصول با آب بسیار گرم خودداری نمائید. بهترین درجه حرارت برای شستشو 30 تا 40 درجه سانتیگراد می باشد .
2- از شستشوی روتختی و سایر ملحفه ها با پودرهای آنزیم دار خودداری نمائید . پودرهای آنزیم دار به صورت کلی رنگ محصولات را پاک می کند .
3- از خیساندن محصولات الیافی مانند لحاف و بالش برای مدت طولانی خودداری کنید .
4- از چلاندن و آویزان کردن محصولات الیافی جداً خودداری کنید . بهتر است این دسته از محصولات در داخل یک سبد قرار داده شود و بعد از اینکه آب اضافی آن خارج شد در جای مسطح پهن شود .

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش