۰

We believe that you deserve the best and we create the best for you, so experience the quality and beauty with Cheebal.

روتختی دونفره- روتختی تکنفره - روتختی عروس - روتختی بوهو

​​​​​​گروه تولیدی روتختی چیبال

رو تختی کاوری چیست ؟

 

 

 

 

شرکت چیبال 2 نوع روتختی بصورت سرویس لحاف و سرویس کاور ارائه میدهد که در زیر به تفاوت این دو پرداخته ایم :

به صورت کلی یک سرویس روتختی شامل لحاف روتختی، کاور یا ملحفه تشک ، روبالشی و روکوسنی می شود. بعضی از این اقلام در بعضی روتختی ها کمتر است و یا وجود ندارد (مانند رو کوسنی)

بخشی که باعث تمایز روتختی ها می شود لحاف روتختی است که به شکل های مختلفی عرضه می شود و براساس آن روتختی ها از یکدیگر تفکیک می شوند و نام های مختلفی می گیرند. لحاف روتختی در واقع پوشش اصلی تخت به حساب می آید و از آن به عنوان روانداز استفاده می شود.

 

لحاف روتختی

لحاف روتختی یا روتختی لحاف معمول ترین نوع روتختی است که مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع روتختی، لحاف به صورت دوخت دار می باشد. به این صورت که  پارچه لحاف و الیاف داخلی آن با همدیگر دوخت شده است  و امکان جدا کردن آن ها از یکدیگر وجود ندارد.

 

مزیت های لحاف روتختی :

  • در هنگام استفاده لحاف داخل کاور روتختی سر نمی خورد و ثابت می ماند
  • مرتب کردن تخت را آسان می نماید.
  • بطور کلی در مقایسه با کاور قیمت کمتری دارد زیرا نیاز به خرید لحاف جداگانه ندارد.

 

معایب لحاف روتختی:

  • در صورت نیاز به خرید مجدد روتختی می بایست بابت کل سرویس هزینه شود در حالی که روتختی کاوری تنها نیاز به یکبار خرید لحاف دارد و در خریدهای بعدی تنها می توان کاور روتختی را تعویض نمود.
  • شستشوی آن سخت است و می بایست طبق دستورالعمل شستشوی محصولات الیافی اقدام شود تا بافت لحاف از بین نرود و زود خراب نشود.
  • در صورت عدم استفاده از یک سرویس لحاف روتختی می بایست فضای زیادی را برای نگهداری از آن اختصاص دهید در حالیکه روتختی کاوری به شکل ملحفه بوده و جای زیادی را اشغال نمی کند.

 

روتختی کاوری

این نوع روتختی به صورت کاور یا ملحفه عرضه می شود. بخش عمده ای از روتختی های وارداتی و روتختی های ترک به صورت کاور عرضه می شوند.

روتختی کاوری در واقع ملحفه ای برای لحاف شما محسوب می شود. برای این نوع روتختی شما می بایست یک لحاف داشته باشید تا ملحفه را روی آن بکشید. این لحاف را به اصطلاح لحاف لایت یا لحاف سفید می نامند.

 

مزیت های  روتختی کاوری

  • شستشوی آن آسان است و می توانید هر زمان که بخواهید آن را از لحاف جدا کرده و بشویید.
  • امکان تعویض آن آسان است و شما می توانید هر زمان که بخواهید یک کاور جدید تهیه کنید و تنها کافی است ملحفه روی لحاف و تشک را عوض کنید.
  • هزینه کمتر در خریدهای بعدی پرداخت خواهید کرد. شما با داشتن یک لحاف لایت در خریدهای بعدی فقط نیاز به خرید یک کاور خواهید داشت و نیازی نیست هزینه بیشتری بابت لحاف پرداخت کنید
  • جای کمتری در داخل کمد اشغال می کند.

 

این مسئله بسیار مشاهده می شود که افراد دوست دارند هر از چندگاهی روتختی خود را عوض کنند اما شاید یکی از مشکلات اکثر افراد فضایی است که می بایست برای نگهداری چند روتختی مختلف اختصاص داده شود. با توجه به کوچک بودن فضای داخلی آپارتمان ها این کار کمی دشوار است اما استفاده از روتختی کاوری این امکان را برای شما فراهم می آورد. چرا که روتختی های کاوری به شکل ملحفه می باشند و برای نگهداری نیازمند فضای کمی هستند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش